„W 2012 r. zakupiliśmy program i wykorzystujemy go do wizualizacji danych wg oddziałów naszej firmy. Aplikacja okazała się prosta w obsłudze i wprowadziła innowacyjny sposób oceny na mapie podstawowych wskaźników dla różnych części kraju.”

Andrzej KwapieńGłówny Kontroler Finansowy, Inter-Team

„Program, który zakupiłem całkowicie spełnia moje oczekiwania. Dzięki niemu przystępnie i czytelnie mogę dokonać wizualizacji wyników, a tym samym szybko dokonać oceny pracy handlowców. Poza tym program pozwala mi uniknąć błędów przy korektach granic regionów, co było dużym wyzwaniem w przeszłości.”

Michał BorysowDyrektor Handlowy, V33 Polska

„Przy okazji naszej działalności z bazą klientów wykorzystaliśmy produkt do narysowania w Excelu map z:
– podziałem terenu pomiędzy handlowców po kodach pocztowych,
– ilością klientów na kod pocztowy,
– sprzedażą na kod pocztowy.
Firma SkuteczneRaporty.pl zapewnia wsparcie w wypadku problemów na każdym etapie tworzenia własnych raportów.”

Jacek TarachKoordynator Projektów, Scania

„Podczas szkolenia przestawionych zostało wiele ciekawych ćwiczeń i praktycznych analiz przykładów, które umożliwiły uczestnikom szkolenia przełożyć teoretyczne rozwiązania na praktyczne zastosowania.”

Artur MaliszewskiKierownik Działu Business Intelligence, Grupa Allegro

„Długo i intensywnie szukałem tego rodzaju szkolenia, tym samym odnoszę wrażenie, że jest jedynym na rynku poświęcającym się tej tematyce. Dla analityków finansowych, ekonomicznych, analityków danych lub innych osób na co dzień zmagających się z tego typu problemami [zaprezentowania danych osobom „nie-liczbowym” i „nie-matematycznym”] – idealne.”

Bartłomiej WydraAnalityk w Zespole Głównego Ekonomisty, KUKE SA

„Główny atut szkolenia to przede wszystkim unikalny charakter. Większość dostępnych na rynku szkoleń dotyczy doskonalenia umiejętności obsługi programów Excel czy PowerPoint lub sztuki prezentacji w szerokim zakresie. Jednak Państwa szkolenie jest połączeniem nie tylko umiejętności obsługi programów, ale faktycznych zastosować w biznesie, a wszystko z dbałością o przekaz oraz jego skuteczność.”

Katarzyna WielopolskaAnalityk Sprzedaż, ADAMA Polska Sp. z o.o.