Wykorzystując różne narzędzia analityczne, dostarczamy każdą, nawet najbardziej zaawansowaną analizę danych, która będzie łączyć mapę i analizy liczbowe w postaci interaktywnego interfejsu. Użytkownik raportu może dotknąć każdego punktu swoich danych, zaznaczać na mapie z użyciem obszaru prostokątnego, okręgu czy lassa, filtrować dane, zachowując przy tym ciągły widok na mapę obszaru. Możemy także przygotować interaktywny raport gotowy do osadzenia na stronie www, który będzie zawierał zaprojektowane interakcje. Dostępne interakcje można przetestować na przykładowej wizualizacji umieszczonej poniżej. Zrealizowane przez nas projekty dla dużych firm z branży FMCG i logistycznej z tego obszaru obejmowały m.in. zagadnienia:
- Prezentacji kilkudziesięciu tysięcy punktów handlowych w podziale na sieci i kanały wraz z ich obrotami
- Rysowania zasięgów w kilometrach i przypisanie punktów handlowych do najbliższego handlowca
- Optymalizacji tras handlowców i planowanie ich trasówek
- Rozwiązywania problemu komiwojażera (ang. multi stop problem)
- Tworzenia mapy przepływów (towarów, floty, tras) na mapie Polski
- Analizy danych marketingowych w podziale na województwa, powiaty, gminy, dzielnice, kody pocztowe, a nawet kwartały ulic dużych miast z odniesieniem do liczby mieszkańców i potencjału marketingowego
- Wizualizacji danych z ogólnopolskich wyborów i badań
- Budowy podziału geograficznego struktury handlowej firmy
- Raportów na mapach budynków (magazynów, centrów handlowych, biurowych) – np. przepływ osób czy towarów